kan du bara lyfta på dina fötter så att jag kan ta bort kebaben?

okej, igår var riktigt roligt. först hem till anna och vela sig om vad man ska ha på sig, hälla i sig alkoholhaltigadrycker och lyssna på go musik. sen fick vi gå i värsta ovädret till busshållsplatsen, massor av snö. och busschauffören tyckte iaf att vi hade snygga skor om dock ej så lämpliga till vädret haha. av på steak och där blev det ännu mera cider och shottar. sen lyckades vi hitta lite snälla människor i kön till tivoli, vicki och vicki hette dem haha. så vi kom in lite snabbare =) sen var det ju baaara 90-tals musik, ace of base, aqua, spicegirls, techno you name it they had it. riktigt roligt som omväxling =) blev en dum shotflaska också, för de är så farligt goda men också farliag på ett annat sätt. muuums vad god den var :) och ännu mera cider... vid halv fyra bestämde vi (jag och anna) oss för att vi var sugna på jannes och gick för att leta upp honom, men han var putsväck. så besvikna vi blev. så fick bli en  kebab till anna haha och lite pommes till mig, men det var lika gott =) Sen hann vi precis med bussen också, riktigt tur. hem till mig och sussa sött, alltid lika mysigt att ligga och disskutera kvällen och vad som hänt och vem som gjorde vad osv. hihi. men anna är endå blåbärssmurfen nr 1 och det gillar jag!!


nu är det dax för jobb jippie! ;D


Kommentarer
Postat av: issa

Jag vet var Janne finns! Typ där henrik bor, eller ja.. typ. Där finns hans lilla vagn parkerad och jag tror han bor i husen där. Coolt va? Så om ni är riktigt sugna får ni dra bort på ringstorp.

2008-03-21 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0