like old times

hihi. de fyra är samlade ikväll. reunion. min älskade. tyvärr fattas några ;/ men ikväll blir det INTE lungt. väntar just nu på isenfisen som ska äta middag m. mig mamma pappa och kalle.. blir firre. och till det blir det nog nått gott vin :) sen kommer de andra. blir singstar skulle jag gissa?=) hihi. tur att man ibland har världens snällaste föräldrar som låter en vara här..

men sen blir det in till stan, och vidare mot tempel ser det ut som. niiice =)


btw är jag himla stolt över mig själv. verkligen. kanske är tjatigt men nu har jag inte ätit nått dumt sen i söndes! och motionerat varje dag, var tillochmed på gymmet IDAG! (kändes först lite onyttigt iochmed att man ska ut men) uhh ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är! fortsätt kämpa:)

2008-03-07 @ 23:29:16
URL: http://helle86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0