min nya frisyr

bara älskar jag. hihi. var först lite misstänksam, och när han frågade mig hur han ville att han skulle göra så sa jag bara, gör som du känner för. du får fria händer (nästan). blev riktigt snyggt, tycker jag. har fortf. kvar längden och allt det slitna är borta, och sedan har han lixom klippt det lite i etapper, utan att egentligen tunna ut det, så jag får mitt egna självfall. så det blir lite sånt småsexigt ruffsigt med lite spray/vax/mad man nu känner för. hihi. är riktigt nöjd. och nördig känner jag mig som har skrivit väl en 100 ord om det haha.

sen efter frissan blev det en snabbis till jobb, 5 timmar. rätt skönt =) har man gjort nått vettigt denna dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0