på strippklubb

när man umgås med en viss sorts männiksor (dvs, maxfolket haha inget illa) så kan man hamna var som helst. igår skulle vi ha ett litet goodbyeparty för johan.
det började med att jag och diana kutade runder genom halva stan, stressade hem till mig och färgade hår och hade oss. rikitgt stressigt så vi bad min snälla mamma att köra oss in till stan, annars hade vi nog aldrig hunnit med den stora presenten och allt. mötte upp de andra tjejerna, dvs. michelle evelina t & evelina m på big buddha. så himla god mat, som vanligt, dock var min väääldigt stark. hade jag inte riktigt räknat med. vad är det som är starkast, röd eller grön curry? blir alltid så förvirrad! iaf, åkte vi hem till johan sen där han, max & christoffer redan var i full gång med nått trivalprisuit öl spel. och jag hatar trival prisuit så jag höll mig undan haha. riktigt roligt att både max och christoffer tagit sig ner till skåne :) saknat dem så!
iaf, johan var ju midre rolig och lyckades descka vid 10 medans vi andra fortsatte festandet och efter ett tag tittade även christian in. vid 12 fick vi nog och tog taxi in till stan och skulle som vanligt över till danmark. (iochmed att det är ju christoffers favvo resa;)) och som vanligt missade vi båten. så bara att vänta på nästa. in en sväng inom crom bar och där fick vi smuggla in christian under att han var christoffers lillebror.
väl i danmark begav vi oss till gc (gentlemens club) där vi även fick tjata in christian. jag har aldrig varit på strippklubb innan, men denna var verkligen, exklusiv hahah. så efter lite så snack så bestämde vi oss för att busa med christian och köpte en table dance ( 2 för priset av en haha) och jag måste säga, de tjejerna (iallafall den ena) var sjuuuukt snygg. helt galet fin kropp. haha riktigt kul och det tyckte nog speciellt christian eftersom han fick lite mer uppmärksamhet ;) och sen blev det drinkar och snack.  och vissa saker som vi ska hålla för oss själva, men vad det var kul! haha. kommer jag seeeent att glömma. vid 4 tiden tyckte ägarna att vi skulle åka tillbaka så det gjorde vi =) så kan det gå en kväll när man träffar sina maxare =) ibland har man som sagt världens bästa jobb!

Kommentarer
Postat av: issa

Låter som du hade riktigt trevligt, såååå avis!
RÖD är den starkaste! ;p

2008-03-28 @ 14:43:38
Postat av: diana

hahahahah jag ska mobba christian såååååå mycket :D fy va kul asså hahaha !

2008-03-28 @ 21:09:24
Postat av: Max the one and only ;D

haha , sjuuukt rolig kväll (: TACK!

2008-03-29 @ 17:24:24
URL: http://MaxHanzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0