party like old times

ikväll är det anna och sara party, ingen annan verkar ju vilja hänka på, men det hänger vi inte läpp för! 90-tals tema på tivoli, ska bli trevligt! hihi inte samma gamla vanliga, hoppas jag =)

idag har det varit mycket att göra på jobb, jobbigt men samtidigt kul, då går tiden mycket snabbare! så vid 13 slutade jag, och då åkte jag till pållarna. blev new deal idag, vilket jag blev väldigt glad över. det är ju min favvo donna. så himla fin är hon, och en så härlig häst! sen kom daddy och hämtade upp mig, så blev det lite körning samtidigt =)

och nu tänkte jag gå och duscha, och göra mig so fresh and so clean ;) haha

Kommentarer
Postat av: Isabell

ingen har ju frågat.. :P

2008-03-20 @ 19:20:46
URL: http://ibergsten.blogg.se
Postat av: didi

ohhhh jag är också so fresh and soooo clean hahahh ;D

2008-03-22 @ 02:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0