påsken är här!

och det är ju sinnessjukt jobbigt med allt gott godis! hihi, men jag tycker endå att jag lyckats rätt bra hittils, lite måste man unna sig på påsken!
igår var det jobb hela dagen lång, nästan iaf. gick helt okej, var kanske lite mer folk än vad vi trodde menmen. sen kom daddy och hämtade mig, var heeelt slut. och såå ont i min arm. för när vi var på tivoli i torsdes och skulle hänga in jackorna så var där en tjej som var heeelt störd. riktigt knasig och höll på och tjaffsa och hade sig och trodde att det var jag som tryckte när jag stog ihoppressad som en korv och inte kunde rör mig, med andra ord var hon inte så smart. men då får hon ryck och tar tag i huden under min överarm och nyper och virder. fyyy fan vad ont det gjorde.. och i mitt huvud for tankarna "gör inget, det är du som kommer att få skiten, andas och ta det lungt". men jävla vilket blåmärke jag har nu. DÄRFÖR är tjejer helt jävla dumma i huvudet. så arg jag blev nu hahaha.

ikväll kmr det lite folk hit på påskmiddag, ska bli så gott och faktiskt mysigt. att bara vara hemma och mysa m. familjen, det var längesen.


men GLAD PÅSK på er alla!


för övrigt längtar jag jättejätte mycket till på torsdag. max party igen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja mitt mål är ju inte direkt att gå ner en massa kilon, jag vill omvandla mitt fett till muskler, och muskler väger mer än fett - men tar mindre plats! Man får tänka så. det känns bara som man äter hela tiden, men jag tror jag ätit för mkt kolhydrater så det ska jag minska på. Tar ett tag innan man lär sig :) o nu e jag sjuk så jag inte kan träna :( Hur går det för dig? :) Puss

2008-03-23 @ 10:27:07
URL: http://helle86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0