söndagen

var riktigt slappe. lite senare på dagen tog jag bussen och där mötte jag upp max =) så åkte vi in och skulle gå på bio. snacka om svårt det var att välja film, så vi tog uteslutningsmetoden och det slutade att vi valde en film som vi inte hade en aning om vad den handlade om. vantage point tror jag den hette. först var vi lite oroliga att det skulle vara den filmen om orkaner osv, men det var det ju inte. vi var iaf hela 7 stycken inne i salongen, det måste vara ett tecken på att filmen var såå bra? ;) haha. nä men den var helt okej, lite konstig bara.  sen gickv i vidare mot max och åt lite, snackade och vips gick det två timmar och han skulle ta bussen tillbaka till lumpen och jag bussen hem =) kul att träffa honom igen, och det är sjukt så snabbt tiden går. 8 veckor... jaa..

idag ska jag in till stan, fixa lite grejer som jag behöver eftersom jag inte fick uträttat nått på väla igår..
sen blir det fika/lunch med stellan! kul! så himla längesedan, får nästan dåligt samvete! och ikväll blir det boxning med kevin. fullspäckad dag!

är lite nervös inför morgondagen, ska iväg och klippa mig på nytt ställe. är lite rädd att de ska skälla på mig, har ju blekt mitt hår själv nu. dels för att jag aldrig blir nöjd när jag gör det hos en frisör och dels för att jag och tove ville ha kul. och det blev såå mkt snyggare när vi gjorde det =) hihi.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, Sara då :) Man kan ju inte bleka sit hår själv :P
Usch när jag kommer till JObb idag så ska jag ta ett snack med Cattis om hon är där.. Saknar dig! Puss

2008-03-10 @ 11:50:14
URL: http://michelllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0