There's gotta be a heaven somewhere

sitter just nu och lyssnar på min favvo skiva, justins såklart =) mums...

 Han kanske inte är så himla snygg, men musiken. helt mysig och jag bara älskar denna skivan. haha okej, nog tjatat om honom.


idag är det tränings som står på schemat, som vanligt? man mår faktiskt mycket mycket bättre utav det. och då har jag bara tränat ordentligt i två, snart tre veckor tror jag det blir? är redan mycket piggare, skönt. sen blir det en sväng till jobbet, stängning idag. är väl sådär eftersom man ska upp så tidigt imorgon. usch, jag är verkligen ingen morgonmänniska!

började testa mina nya produkter från Bioline igår kväll, får se hur det utvecklar sig. hoppas på ett bra resultat eftersom det inte direkt var billigt! menmen, jag får väl lita på anna som sa att de var bra ;) får väl försöka investera i ett bra mineralpuder /foundation med så man inte förstör allt?

Kommentarer
Postat av: d

ohh vad duktigavi e m våra nya produkter ! hihi vad kul att du gillar skivan, fast d vissta jag ju haha.. ;) usch vad hr jag gett mig in i? snart ska jag gå o bli en sexbomb el gömma mig i ett mörkt rum ett par månader hahaha älsakr dig gullet

2008-03-19 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0