tisdag

är det idag och solen skiner, härligt! vad som kanske är mindre härligt är att mitt ansikte idag kostat mig 2000 kr. kul, eller ej. men ansiktsbehandlingen var döhärlig, det rekommenderar jag verkligen. förrutom uttömning av porer, trodde jag skulle dö så ont det gjorde. men vill man vara fin får man lida pin? och efteråt rekommenderade hon sjävlklart en massa produkter som skulle vara såååå bra för just miiin hudtyp. hahah. och lättlurad som jag är går jag på det och köper det. får väl se hur det är. gud var sur jag blir om det inte blir irriterad. men lite måste man väl unna sig, eller?

nej nu är det dax för en väldigt sen lunch, eller tidig middag? och sen blir det lite plugg =)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kika in på min blogg, det finns en jätte fin kjol att köpa där nu! Ha en bra dag:)

2008-03-18 @ 16:10:22
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: kristin

åh, det är så skönt med ansiktsbehandling (:

2008-03-18 @ 16:12:37
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: fia

hej hej va trvligt du e inne å läser mig blogg :D..
ja de e riktigt skönt att ha färgat de.. blev super snyggt.. trivs verkligen i de.
jag gör aldrig nåt med mitt hår sj.. va hos ne frisör ute på familia har gått hos henne sen vi öppna där ute. jätte duktgit tjej på färg..
hon sa att gör man bara rätt när man färgar de till brunt. så har man god förutsättningar att kunna göra de blont rätt snabbt igen.
hon av fräga allt de blonda först innan hon la i de bruna. så ska du gör gå till en frisöt som gör de rätt så de inte blir helt kaos. jag har gjort misstaget en gnåg å aldrig mer igen. kanske vi snart ser en brunett till :). ha de bra.

2008-03-19 @ 10:55:55
URL: http://fialovegobbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0