utflykten

igår åkte jag, michelle, evelina och johan på utflykt, till ullared. har aldrig varit där, eller tydligen när jag var fyra år men det minns jag inget av, så det räknas inte ;)
vid 10 började vi vår färd och väl framme började det med ett besök på bk, muums. älskar bk så det satt fint =)
sen var det dax att börja slåss? nej men där var faktiskt inte så mycket folk, det är tydligen bara helsingborg som haft påsklov denna veckan, så vi kunde gå i lugn och ro och strosa runder =) blev en hel del kändes det som, lite tunikor/tröjor, lite underkläder och så. och på vägen hem fick det bli mcdonalds, haha. allt på en dag nästan. nej men det var i vilket fall som helst väldigt trevligt, speciellt när michelle skulle ta sin speciella "genväg". njaa, genväg vet jag inte om det var, vi hamnade iaf bort mot värnamo, helt fel riktigt haha. men michelle, dont be sad, pratade med pappa senare och han sa att man skulle svänga höger, och sen höger nästan direkt så kom man på nån genväg... så det kanske var den ;)

nej nu ska jag gå och duscha för att åka in till stan för att fixa det sista med presenten. ikväll blir det bigbuddha med tjejerna för att sedan åka hem till johan och fortsätta festa! kul! :D

Kommentarer
Postat av: didii

ooh så roligt d kommer bli ikväll :D hihi &snart ska du bli ännu gullig i håret hihi :D ses ssnart min kära loove u

2008-03-27 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0