varför jag ibland älskar mitt jobb

fredagen var jag ledig = fest. åt först lite lunch m. diana och sen gick vi en sväng på stan, eller ja, det var egentligen tvärtom;) sen var jag duktig och gick en sväng inom gymmet. sen hem skynda skynda och duscha sig. jag isenfisen, cicci och amanda käkade på favvostället, cavolo nero. mums. sen var det vi tjejer och elinor och hennes vän som drack och snackade skit. begav oss sedan till bulls för en shotflaska och sedan vidare till steak. egentligen skulle vi till tivoli, men det blev inte så och det var lite synd, var så sugen på att dansa lite =)  menmen, det var trevligt vilket som!

Lördagen var jag lite bakis, och issa tvingade ut mig på promenix haha. mina fötter kändes som tegelstenar och det hördes nog också? haha.

varför jag ibland älskar mitt jobb:
* ett helt underbart gäng tjejer/killar har vi varti denna helgen och skrattat och haft allmänt trevligt. OCH fått saker gjorda. det går att ha trevligt och jobba samtidigt...?
* man kan flörta haha
* Vi har snygga Loomis killar ;)

sen de som haft någorlunda koll på mig vet att jag gått och kärat ner mig lite i justin och velat ha hans "nya" skiva länge nu, haha. och i lördes nr jag hade rast var jag tvungen att hämta en grej i väskan, så låg där ett paket. MED hans skiva från diana! sååå glad jag blev. har längtat både lördagen och söndagen tills idag då jag får spela den på hög volym =) hihi. (har jobbat kväll/natt så har inte kunnat spela den då) och den är UNDERBAR!!!


nej nu har jag varit och tränat och tänkte laga mat, fullkornspasta m. qournfärs, ska bli spännande!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska bli roligt men även mycket jobbigt! men har man ett mål så e de bara till å kämpa :) jo de blir nog rätt mkt skrivande i bloggen om det, så bara håll utkik :) tycker du verkar ha kommit igång du med?

2008-03-17 @ 19:09:51
URL: http://helle86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0