what goes around..

okej, jag är en både snö- och solmänniska. älskar skidsemestrar, älskar solsemestrar, men nu är jag trött på detta. snö hela kvällen/morgonen och sen tinar det bort på dan för att komma på kvällen igen. och så har det hållt på i drygt en vecka. kan väl åtminstone ligga kvar helt i några dar så jag får mysa lite. och sen är våren mer än välkommen! är sugen på vårskor, vårjacka och vårkaffe i vårsolen! och alla små söta blommor som vi får i trädgården, haha...

sen igår var jag väl inte världens smartaste. på onsdag är det bestämmt att ngr tjejer från jobb och johan ska till ullared (aldrig varit där så det ska bli spännande ;)) så säger johan: "ja ni har ju verkligen valt den bästa veckan", så jag bara "vaddå då? för att det är mkt att göra på max på lovet? haha då kan ju endå inte cattis ringa in oss ;)" skit nöjd var jag. så han bara "nej.... för att det är lov och där kommer att vara mycket folk!" haha jag bara jahaaaa.


men strunt samma. haha vi behöver ju inte stressa precis =)

nu ska jag till mormor och morfar och äta påsklunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0