you make me wanna love you

okej igår var jag hos en instruktör. gick väldans bra tyckte jag och känner att detta kanske för en gångs skull kommer att gå bra. för just nu mår min kropp inte bra i det skicket den är just nu. låter som ett pucko som snackar om min kropp i tredje person, men så är det. alldeles för mycket skräp mat, godis och för lite träning ger inget vackert resultat. hihi. och dag 2 gick faktiskt också rätt snabbt förbi och jag har inte brutit mitt och kevins löfte! :D

idag sken solen när jag vaknade, så himla mysigt. så nu tänkte jag faktiskt gå in till stan & sola lite. sen hem och duscha sig, äta lunch och sen är det dax för jobb!

såå. nu ska jag ta på mig skorna och promenera i den fina solen! :D

Kommentarer
Postat av: huba

tack så mycket

2008-03-05 @ 10:47:43
URL: http://huba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0