21 timmar & 43 minuter

sedan jag skrev min senaste blogg. haha. jaha vad har hänt idag, jo jobbat lite. fått juni schemat som jag btw älskar. =)
sen mötte jag upp diana för att ta en sen lunch på det "nya" bagatelle, vet inte vad det heter nu riktigt men gott var det. ville testa en massa! sen gick vi och köpte varsen ben and jerrys.. vår glass. och den är ju sjukt god. vad som var ännu bättre var att jag gick och tränade efter den. Imorgon vill jag INTE vakna. kommer säkert ha en sinnes träningsverk i magen.
träningsverken från ridningen igår är inte att leka med och den brukar alltid vara värst dag 2. och ovanpå detta så nu ett abspass idag! men vem vet, det kanske "stretchade" ut den lite.


nehe, ikväll blir det bara mys, all by myself och möjligtvis mammi och pappi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0