dagarna bara springer förbi mig..

jaha vad har jag hunnit med då. jo i tisdes var vi på möte med christoffer bergfors. väldigt intressant och det är nog väldigt få som vet hur mycket max gör för miljön och för de som har det mindre lätt. de har ju bla byggt upp sos barnbyar och om man känner mig ordentligt vet man att det värmer mig så otroligt mycket i hjärtat. 2009 ska max tydligen också skicka ner ett flygplan (okej det var väl inte så miljövänligt, men endå) och jag hade faktiskt väääldigt gärna åka med. men vill man vara på max så länge till? hmmm.. nått måste iaf hända i mitt liv, börjar bli otålig. nej men sen pratade han en massor om nya restauranger expandering, hur året gått och hur det kommande året kommer att se ut.
sen var det lite möte med oss bara från restaurangen, och det var väl okej. förruom att det ibland känns som om vår chef viftar bort det vi vill säga, men det måste vi ändra på.
efter mötena begav vi oss bort mot hamnkrogen och åt. vääldigt god pasta och cider. hihi. det var iaf väldigt trevligt det med och kvällen slutade jag med att se desperate housewives som jag hade bandat. perfekt tisdag =)


igår var dte jobb, gick strålande och alla var på topphumör hela dagen! så ska det se ut! även om jag blev lite sen (en timme....) hihi. men vad gör man inte för sina maxvänner ;p

nej nu ska jag äta min frukost och sedan gå min dagliga promenad. ska försöka gå i bara linne? tror ni det är för kallt? sen kanske man hinner ligga en timme på altanen innan nästa aktivitet, ridning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0