dåligt med bloggning

jepps, det har det varit. har varit iväg på så mycket så bloggen har kanske inte direkt varit prio nr 1.
tisdes var det halkan, sjukt kul och de andra två som var med var toppen. + bellan såklart ;)
träffade elin lite senare på dagen och vi mös lite hos issa med filmis.
somnade tidigt och vaknade kl 11 dagen efter. 13 timmar. sjukt. men det är allergitabletterna, tror och hoppas jag att det är =) så det inte är något annat som är på tok. jobbat rumpan av mig känns det som igår. och fick stressa som in i, hade knappt gjort något när kl var 22 och ingen kunde hämta emma och mig så stress stress och en halvkass stängning. men så är det väl ibland =)


nej nu ska jag fixa till mig och åka in till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0