en datorfri sara

har det varit nu ett par dagar! har inte ens hunnit sitta på msn haha. när man väl är ifrån msn ett tag, och sedan sätter sig, då inser man hur tråååkigt det är. och endå kan man ibland spendera timmar (?). sorgligt. lite msn filosofidär ja.

igår körde jag med körskolan, gick väl helt okej, och ja! nu har sara bokat en preliminär uppkörning. om vi nu får loss en bil eller vad det var... anyway, vill inte säga när, för då kommer jag få en sådan press och blabla det enda är att det är om några veckor =)
sen var det stängning med michelle, och det gick superbra, tycker jag. sen var sara s och elvis också där, på bättre humör än någonsin och det gillar vi! ;D
när jag kom hem hann jag se desperate housewives innan jag somnade vid 2, så mysigt!

jaha nu ska jag iväg och handla klorin till mamma för hon har fått för sig att klorinera hela badrummet? ehmms. sen ska jag ut och pressa pressa och pressa lite till eftersom jag jobbar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0