falling apart

haft en riktigt mysdag idag med diana. först på väla och kolla och mysa. åt också på tacohouse. som är sjukt gott. älskar det. speciellt Quensiladasen eller vad det heter hihi. sen tog jag bussen bort mot ridhuset och där hade vi ett pass med lösgörande arbete. gick helt okej och i slutet gick det perfekt. då skulle man haft en kvart till så hade det varit ännu bättre. känns alltid som att de är de sista fem-10 min som man klarat upp det. menmen..

sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte tillsofierokiosken. blev två kulor där. fy mig. jag som tillochmed köpt två bikinisar idag! men imorgon ska jag jobba fyra timmar sen in till stan igen och fixa lite med d. och efter det tror jag det får bli ett abs pass så löser det väl sig? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-05-17 @ 07:56:27
Postat av: Anonym

elelr hur! sjutk gott där asså :D hah

2008-05-17 @ 07:57:11
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0