friday im in love

guuud. är på ett så otroligt härligt humör idag och tack gud för det! har varit nere ett tag idag, så det känns skönt. har varit på solskens humör hela dagen, kanske pågrundav min fina morgon prommis? skogen var verkligen sjukt vacker med alla lummiga träd och vitsippor. och snart kommer liljekonvaljerna som är min favvis, de luktar så gott! vilken nörd jag låter som =)

sen iväg till stan för att fixa lite ärende, och inte ens att jag inte hittade ngr tajts kunde pajja mitt humör. (letade dock bara på gina). iväg till jobb och jag stod i grillen all night long utan att sura utan var verkligen haha ja. glad. vilket tjat menmen =)


och nu lyssnar jag på the cure - friday im in love och får sånna bra magkäsnlor. fast samtidigt. tänker på när jag max johan christoffer mfl hade singstar kväll. miss the old maxgänget. men jag gillar ju er som är kvar, my beloved ones.. :) utan er hade dagarna varit såå tråkiga och jag ser framemot vår middag på tisdag!:D


och imorgon är det party <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0