gud vad tråkiga ni är!

här skriver jag och skriver jag och ni läser men ingen kommenterar! trist! ;D

ja nu sitter jag och äter min otroligt nyttiga frukost med massa proteiner och vitaminer, precis det som min kropp behöver just nu för att orka. det KÄNNS som om det börjar gå åt rätt håll nu, men man vill ju inte ropa hej förrän... eller rättare sagt det kan ju inte gå mer än åt rätt håll? låg rätt dåligt till innan haha.

nej nu ska jag dricka upp min proviva melon/tranbär som jag lärt mig älska. den smakar sommar. kommer ihåg förra sommaren när manuel&marcus bodde på söder och jag var efter dem alltid. då fick jag för mig och köpa den men den smakade hemskt då.. men ja. kanske är det just därför jag gillar den nu, för den väcker en massa glada och mysiga minnen?


promenadskorna väntar.....


(vilken nörd jag håller på att bli haha)

Kommentarer
Postat av: fia

eller hur.. folk e skit tradiga md att kommentera.. går in å smyg läser å går igen ahah. ha ne bra dag.

2008-05-09 @ 11:22:47
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0