helsingör here i come..

okej, är fortfarande på solskenshumör. :) gottans.
ska med pappi och störa han och hans vän när de ska till helsingör. gillar ju faktiskt den staden ganska mycket, dels av lite olika saker som bla. shoppingen och mycket alkohol? :P och det sistnämnda är det som ska inhandlas lite av tänkte jag. och sen förhoppningsvis hittar jag ett par vårskor som jag behöver väldigt mycket nu. mina vita (eller ja, de var en gång i tiden det) tygskor börjar nog se sina sista dagar...


sen blir dte nog en fika med linkan, mysigt! hihi fick förresten besök av honom och peter igår. fy vad jag skämdes. max outfitten är ju den nya sexy nurse dräkten! eller? ;)


ha en bra dag alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0