jag bara måste berätta

om min dröm jag haft inatt. helt äckligt läskigt är det faktiskt. Jag drömde om en tjej som jobbat hos oss innan, katta, som är gravid och ska föda snart. i natt drömde jag om henne, och att hon fick sitt barn..

i morse kommer hon in och hälsar på oss. och innan hon hinner säga något så berättar jag om min dröm... då kläcker hon ur sig att  hennes vatten gick i natt och att doktorn gissar på att hon ska föda idag. HUR SJUKT ÄR INTE DET? hoppas iaf att förlossningen går super bra =) vi håller tummarna!

nu är jag helt sinnes trött efter 9 timmar på jobbet och cykling till och från staden idag. att jag nyser var femte minut och är jätte täppt gör det inte bättre. HOPPAS att det bara är som jag reagerar extra på pollen nu, jag ooorkar inte en förkylning till.

PUSS på mina sötnosar

Kommentarer
Postat av: issa

Åååh, jag tycker så synd om oss. Mår riktigt kasst nu, tänk vad skönt om man kunde sjukanmäla sig.. men de går ju ej :( ååh.. ska sova nu och tycka ännu mer synd om mig själv!

2008-05-19 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0