jahaaa

vad ska vi skriva om. ibland har man sådant flyt och sen ja vet jag inte alls. men idag hälsade jag på mami på sjukhuset (hon jobbar där) så efter en halvtimme kändes mitt hjärta, eller ja hela min kropp helt annorlunda. såg vissa fina stunder och ärligt jag blev så rörd så jag fick hålla inne tårarna. hur mesig är man inte då. men samtidigt tänkte jag så, om jag blir så psykiskt involverad efter 30 min på ett ställe, hur ska jag klara mig hela dagar? jag tror att om jag kommer att arbete inom sjukvården, som jag haft lite planer på vill jag gärna arbeta med cansersjuka barn. har jag kommit fram till nu. först var det ju barn överhuvudtaget men sen cansersjuka barn. att hjälpa dem bekämpa det hade jag verkligen tyckt om och det är en av få saker som får mig att bli engagerad! hmm.. får tänka lite till..


nej nu ska jag tydligen äta taco"tårta" vad det nu innebär med mami och karl. och sedan blir det att träffa D har jag fått veta =)

Kommentarer
Postat av: Isabell

du är för söt vännen :)

2008-05-25 @ 01:49:20
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0