min underbara lördag

fortsatte riktigt bra. ner till hampan och ta en godis drink. riktigt god var den med bacardi apple och bolls razz och lite sånt i tror jag nog. satte oss ner och tre min senare blev vi överfallna av ett helt gäng killar som var ute på svensexa. sjukt kul faktiskt hihi.

sen tog vi bussen hem till zsoli, eller ja till lokalen där det bjöds på mat och dricka. massor av folk och musik haha låter som folketshus men det var trevligt. :) sen vid 1 ville vi in till stan tydligen och vi gick till hampan, igen. men där var för dött enligt mig och issa så vi gick till stekhuset, som om det vore mycket bättre? hahah. så vi bestämmde oss för tivoli. och där var det sjukt kul, bra musik och ännu mera alkohol. = en toppenkväll.


hihi. så nu mår man som man mår efter två resorb, en ibutemin och frukost. nu väntar jag på linkan så ska vi åka till sofierokiosken. muuums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0