move your body

ridningen idag var toppen. som vanligt =) men lite mer idag ;) det var ju så fint väder så rosie tyckte att vi skulle rida ut och paniken började stiga. liberty som är min häst för tillfället var också den häst som slängde av mig sist, och jag var inte pigg på en repris! men hon sa att han hade gått med i tisdes och att det funkat bra då, så jag fick minsann hoppa upp på honom. vilket jag är glad över att vi gjorde. vi gick iväg tille tt fält där vi fick rida själva. helt underbart. och han gick ännu bättre ute än inne! så fiiin. verkligen min favorit nu! och jag har övervunnit min rädsla!

jaha ja, nu har jag fått skriva av mig om ridningen. måste också tillägga att jag är sjukt sugen på att dansa haha. så jag hoppas att det blir mycket sådant på lördag! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0