musklig måndag

haha såå fyndig jag är med mina dagar. vilken tönt jag är =)

jaha vad har jag hittils åstadkommit idag? hmm. ringt frisören körskolan och lite sånt vettigt. sen en sväng på gymmet. helt otroligt varmt därinne. gick väl bra på ummvärmningen och styrkan. men fyy.. crosstrainern efter var inte rolig. tydligen svettas jag vid mina handleder haha. blank och fin där :p styrkan idag gick bra, älskar alla benövningar (kan bero på att det är min starkaste sida).

och så måste jag rekomendera en sida jag blivit helt fast vid. www.shapelink.com
en träningsdagbok på internet där man kan lägga ut alla övningar man kör, all konditionsträning kostdagbok osv och den räknar ut allt! gillar den riktigt mycket, men det tar ett tag innan man fattar hur man gör, jag är fortf. inte helt hajj på det!
är även nöjd med mitt matintag idag, fortsätter jag så här så kommer jag vara sjukt stolt över mig själv. hade dock behövt öka proteinet lite och minska kolhydraterna lite till. men det kommer, man lär sig mer och mer.


nu ska jag ta en snabbdusch för att sedan köra med pappi. så se upp :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sara jag är så fruktansvert avundsjuk på dig som tränar äter rätt och r nyttig! Gahh om man ändå kunde behärska sig såååå! Pusss

2008-05-12 @ 22:04:08
URL: http://michelllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0