ny bloggplattform?

fattar inte så mycket, men har råkat flytta min blogg. vet inte vad det sker för förändringar eller nått haha.

jaja igår var jag bakis som fasen och mådde därefter. segade hela dagen och en glass på sofierokiosken med linkan satt fint. testade faktiskt en ny sort, alp olle! dock tror jag att jag ska hålla mig till min favvis i fortsättningen: Hasse Hassel fast med dajmkulor ist ;)

senare på dagen träffade jag bell. fikade först lite på espresso house och sen kom diana och vi käkade på telegrafen. gooodaste maten haha. mums! sen gick diana och jag till mezo, tog varsin smoothie och snackade skit.

idag har jag jobbat och slitit men som tur var kom micke och hämtade oss =) så jag var hemma innan elva en stängning, wooo!

så nu ska jag gå och se kvällens avsnitt av cashmere mafia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0