om allt går i lås..

blir jag överlycklig!

helgen har och kommer att bestå av massa jobb. men igår var det bara kul, älskar sådana jobbedagar! ser riktigt fram emot att gå dit idag! stängningen igår gick dessutom riktigt riktigt bra. kul =) skönt att vara hemma INNAN 23 (vi har en timme på oss efter 22 att stänga) en lördag! tur att micke är så snäll&kör mig!
ikväll blir det bio med sponge-diana square! hahahhah jag dööör. och både bokstavligen och bildligt. när diana läser detta så ajajaj vilken smäll. men you know you love me ;)

nu ska jag rusa! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ja alltså jag måste släppa hetsen om att gå ner så mkt som möjligt på kort tid,det funkar inte. Det är precis som du säger, jag stressar upp mig och då fungerar det inte.. det är ju stressen och sockret som bildar ringarna och då måste man ju undvika det :P Hur går det för dig? Ser du något resultat? :D Puss och kram!!

2008-05-18 @ 12:27:01
URL: http://helena86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0