snabb bloggning för mina trogna fans?:P haha

hmm.. idag har jag växlat mellan att ligga på altanen och att tvätta. måste bara ta det lite lugnt med solningen, vill ju inte bränna mig totalt för det är ju såååå fult. speciellt eftersom jag lätt bränner mig precis under ögonen så idag har jag faktiskt solat med keppa på, för att vara on the safe side.

igår var det ju som alla vet eurovision och jag älskar ju allt som har med det att göra. ringde mamma från jobbet och frågade om hon kunde hämta mig så att jag iallfall kunde se slutet. vilket jag hann. :) tycker faktiskt att rysslands låt var bra, och det var ju även första gången de vann så grattis =) att sverige överskattar sig själva och tror att de ska hamna bland topp fem och sedan hamnar nästan sist är väl inget ovanligt det heller? :) men ukrainas tjej var ju sjukt snygg och nu får jag motivation igen. imorgon börjas en ny vecka (vilat nu eftersom det är så jäkla mycket pollen ute).

är sjuuukt sugen på cider så ska gå och ta mig ett glas iskall nu! MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha samma här, sjukt smala tjejer i ESC och jag har verkligen varit lat med träningen senaste veckorna, så imorgon börjas det igen ;)

2008-05-25 @ 19:21:53
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0