stop and stare

igår var det jobb som vanligt. 18 timmar på två dar. trött jag är istället. att jag dessutom stannade kvar två timmar för att jag är världens snällaste gör mig inte piggare. iaf. hjälpte sponge d och ramlefian med stängningen. så de kom ifrån i tid. och hur snäll är man inte då. helt sinnes ju, blir ju själv förvånad haha

och idag var man uppe med tuppen (hmms.. kl halv 8) för att vandra iväg till frisören. helt okej tyckte jag det blev. inte lika platinablondt utan lite mer normalt. men som vanligt hatar jag nyfärgat hår så jag lär väl vara nöjd om en vecka =) testade dock ett sjuuukt bra serum, nästan som silikondroppar. har nog aldrig haft så lent hår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0