sunkig söndag?

hihi eller nått sådant. mådde väl sådär igår. sov jätte, jätte dåligt natten mellan lördagen och söndagen. jag som inte tyckte att jag var sååå påverkad men alkoholen satte sina spår endå. konstigt.  haha.

middagen hos Bell var trevlig med god mat och så. tivvan var också helt okej. allt är ju vad man gör det till!


jobb igår och stängning med matilda. gick helt okej förrutom att det kom folk hela tiden så att förstänga var inte så lätt. och sen när klockan väl var 22 så gick tiden skit snabbt. och med de "nya" reglerna vägrar vi att jobba obetalt så det som inte var färdigt fick bli så!

nu ska jag gå och klämma i mig lite frukost fast att jag egentligen inte är sugen på det! och sen ska massa annat hinna göras! beställa tider osv... tråkigt! men det är väl så det är att vara vuxen?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0