tjoho!

nu sitter jag här, döds trött och helt färdig. ska ta bussen och åka till väla med diana. känns helt dumt att åka dit när det är så fint väder men vi ska fixa lite grejeeer. ihih.
igår på jobbet gick det superbra, britta kom mitt i röran (som vanligt, hon har nog någon slags "nu är det skitdåligt i hyllinge, nu ska jag dit och retas haha"-radar). så jag och eve fick stänga ALLT efter 22, och vi klarade det på en och en halv timme. vi är bäst. eller ja, alla är bäst! men det gäller att sammarbeta och hjälpa varandra =)

ohh måste tipsa om den nya proviva Guava/acerola sååå god =)

 <--- min nya favvo! :)

Kommentarer
Postat av: huba

Britta....e de hon som bara dyker upp sådär eller? snacka om henne igår..känns som om jag inte vill träffa henne hah =)



2008-05-15 @ 15:27:05
URL: http://huba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0