with every heartbeat

humörsvägningar till max. eller ja. kanske mer känslosamma. ena stunden är jag överlycklig för att sen falla till baka till fruktansvärd ångest. och jag måste nog ta tag i det. vet inte ens varför jag skriver ut det i min blogg? så att alla kan se? det är verkligen inget rop på hjälp, utan mer nog att bloggen funkar som en dagbok där jag kan skriva av mig. förlåt om jag blir för privat och om det stör er, och är det så behöver ni inte läsa =)

jaha, vad har hänt idag. besök hos frissan ju, och sen åkte jag in till stan för att möta upp diana. mycket skratt och snack då vi är i samma situation. sponge d då.. blev ett bussäventyr till bk och sedan tillbaka till mezo för en god paj = riiiiktig fuskedag. men det är jag värd med denna jävla pollenallergin. fy vad jag mår av den.

nu ropar sängen för imorgon är det upp tidigt =) och jag måste ju helst ha minst 8 timmar sömn haha

Kommentarer
Postat av: sponge

oh min sköna duva du ska inte vara ledsen, du ska se att allt löser sig. jag vet att det inte bara e lägenheten men jag förstår dig, konstigt när du jobbar så mycket &ställer upp för alla du är ju en ängel<3 d e nog fler som håller med. men nu ska jag inte bli för sentimental ska återgå till fotbollsmatchen :) vi hörs imor love youu &tack för junk maten idag, det behövdes;)

2008-05-21 @ 22:33:22
Postat av: fia

imon e säkert en bättre dag..

alla har vi bad days.. å de är tillåtet.. kram

2008-05-21 @ 23:09:39
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0