20-års kris

japp det har jag. jag vill INTE fylla år. och då har jag endå varit som en femåring i hela mitt liv och älskat födelsedagar och allt som hör till. och fast att detta är något stort så har jag bestämt mig för att inte fira det. inte med fest/middag/kalla det vad ni vill! om ni nu ville veta ;)

jag och eve disskuterade detta igår. och jag vill aldrig bli mer än 20. haha. så härmed kommer jag aldrig att bli äldre.
det hände en massa spännande saker igår, det började exempelvis brinna :P lite action i vardagen!
efter jobb blev det en snabb dusch och en liten drink medans man fixade sig. mötte upp issa & co för att ge sig ut på äventyr. eller något i den stilen =)

idag/ikväll är det jobb som gäller, vad gör man inte för sina kollegor ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen när du ska fylla 22! DET är kris! :P

2008-11-01 @ 15:58:28
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0