i wanna spend my nights

jobbade röven av mig, eller nästan iaf. 12 timmar på en dag är inte dåligt. kunde varit så varje dag faktiskt, ingen dålig lön man hade fått då =)
slocknade dock rätt snabbt efter att kollat greys anatomy som jag missade. det är ju sååå bra. nu väntar jag bara på att säsong 2 ska dimpa ner i brevlådan så vi kan ha maraton imorgon ;d
En snäll kollega tog mitt pass idag så jag kunde få sova ut lite och det uppskattas väldigt mycket.

nu tänkte jag snart gå in i duschen och lite sånt smått. står ridning på schemat och det ska bli kul =)
sen hämta ett spännande paket på posten?!:D jag har blivit en sucker på att beställa hem saker från internet, illa illa...


www.bluebox.se har väldigt trevliga saker, man vill ha allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0