INTE min månad

kvällen började underbart. drack drinkar, snackade, mös ja allt. riktigt kul att träffa alla igen =) tiden sprang iväg och diana och vid 12, halv ett kom vår skjuts. in på hampan och en drink till slank ner där. och in på tivoli och dansa dansa och dansa till kl kvart i tre. då märker jag det. en person stöter till mig och jag tänker inte mer på det. två sek senare ser jag att min väska är öppen och min mobil och kamera är stulen. fy fan vilken panik jag fick. jävla skit asså. hur fan kan man sno det. jävla idioter. men dianas snälla kusin försökte verkligen hjälpa mig och sprang iväg till hampan osv. och vakterna på tivoli var ju inte mycket att hurra för "vi misstänker att vi vet vem det är". JA MEN FÖRHELVETE KOLLA DEN PERSONEN DÅ IQFISKMÅSAR. jaja till slut lugnar jag ner mig efter att diana försökt med "tänk du kommer att få en heeelt ny mobil".. ja men min kamera då och alla bilder i den. kul... så när jag står utanför tivoli ser jag anna, helt förkrossad. TROR NI INTE IDIOTJÄVLEN SNOTT HENNES MOBIL OCKSÅ? och hennes kamera, och pendlings och körkort. jävla puckon. jag är så arg.
lyckades iaf ta mig hem storbölande till mamma och pappa (okej där spelade nog alkoholen in, men det var sorgligt) vid 4.

så min dag idag har bestått av att åka till telenor och sen telia för handling av mobil. så nu har jag ett "tillsvidare" nummer fram tills den 1 då jag får mitt gamla igen. om inget krånglar.. vilket inte hade förvånat mig, detta är inte min månad. så om jag inte svarar eller hör av mig vet ni varför =)

sen har jag jobbat lite nu ikväll. kul. för jag har ju mått såååå bra och inte alls varit bakis. om vi säger såhär, jag är fortfarande bakis! så nu när jag slutade gick jag iväg till bussen och ser att bussen inte går förrens om en halvtimme. KUL. ALLA andra dagar går den kvart i, varje timme, förrutom idag! tur att evelina in te hade hunnit köra långt =)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha ja dör på detta... åkte till väla idag och köpte ny mobil.. och mitt gammla nr gick att bruka igen ! HUrra för det !...Förlåt för ja va så bölig , men ja försåt inte hur människor kan vara så elaka mot snälla personer här i världen! hahaha

2008-11-23 @ 15:47:26
Postat av: Isabell

stackars dig babe, tycker verkligen synd om dig. kan man kanske få bjuda dig på en middag på cafe viva i veckan? puss

2008-11-23 @ 20:24:58
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0