min helg och jag

haft en bra helg, fast att jag i vissa stunder tänkt att nää kunde ju lika gärna jobbat.
men somsagt, fredagen blev en spontan barrunda och lördagen bestod av dirty sexy money marathon.
vid halv sex körde jag och hämtade upp issa och hyrde film =) satc och what happens in vegas. köpte massa annat gott sen, bla ben&jerry glass, det var ju helg ;) dock ligger resterna kvar hos issa.. hmmm. undrar hur länge till?:P vid sju ramlade cicci elin & amanda in och vi åt lite tillsammans och snackade skit som vanligt. trist att det är så sällan man ses, men hellre sällan än aldrig. 
söndagen var blandad med väla, middag och kung fu panda filmen. =) like old times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0