Peter 42, Fredrik 27

okej. igår var GALET. haha. det började med att jag satt på bussen in till stan & ringde min trogna vän Bell. jag lyckades lura ut tanten ur huset, hihi. dock fick det bli ett snabbt besök hos mr x-with-benefits för låning av plattång så att man såg någorlunda ut. hursomhelst, mötte upp bell på knutan och begav oss till zoobar där vi beställde in en vinare. efter någon timme kommer det mer och mer folk och vi satt vid ett rätt stort bord så det slår sig ner två män. peter 42 och fredrik 27. men de var faktiskt trevliga! haha. diana: vad är det med oss och gamlingar (cypern??????). men ja det blev en cider och någon shot av ja jag vet inte vad det var.
sen blev vi trötta på det och hamnade på hampan. drack en riktigt god drink där, (dock inte som daiquiris) med tre delar cointreau, en del kaluha, mjölk och apelsinjuice. mums asså. men det tröttna vi också på och hamnade på utposten med en cider till. och vi har varit jätte sociala och träffat folk som ja man inte sätt på jättelänge. en från costa brava =) och det var ju inte igår precis.
men allting har sitt slut och tyvärr denna kvällen också. promenerade mot bussen i stormen och hamnade rätt snabbt i sängen.

så idag mår jag verkligen inte bra. vet inte om det beror på min härliga blandning av alla sorters alkohol eller för att sist jag åt igår var på eftermiddagen.
ikväll blir det mys hos issa med film och mr. gurka och ms. tortillia kan jag tänka mig ;)

Kommentarer
Postat av: Isabell

ohh babe.. du tar kål på mig!

men shit vad jag längtar efter något onyttigt nu; kebabpizza, nachotallrik, hamburgare.......................................................

2008-11-15 @ 23:55:15
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0