Sara skämmer ut sig, del 1

okej såhär är det. nu ska ni få lite underhållning :P
i fredes bestämde sig issa&jag för att gå ut och trillade in på tivoli. vi gick igenom vinylen för att röka då jag ser en man som är så himla vacker. eller snygg. (vet dock inte om det är alkoholen som satt sina spår eller om han nu verkligen är snygg). men jag föll haha. så när vi kom in igen var han borta och jag tänker inte mer på det förrens vi går förbi garderoben. där står han igen, men det stora H:et. Och nu råkar det vara så att jag har ett nytt ordspråk som lyder ungefär "flörta mer, ge mer komplimanger" och blir helt till mig och frågar Issa om jag ska säga till honom att jag tycker han är snygg. (såklart säger hon ju ja haha). så jag, nervös som in i, går fram och säger "du har så himla fina ansiktsdrag" (whaaat? kunde jag inte bara säga "fan vad du är snygg" eller något?!)

tänker inte mer på det utan springer iväg, röd i ansiktet och skämms. MEN jag har väl gjort en man lycklig tänker jag..

dagarna går och idag skriver en till mig på facebook "träffades inte vi på tivoli i fredes?"
S: "det gjorde vi säkert ;p jag är inte så bra på att komma ihåg" (försöker tänka igenom kvällen snabbt som fan för att komma på vad jag gjort"
H: "Du sa Du har fina ansiktsdrag sen sprang du iväg, så tyckte jag bara du liknade denne jag var vän med på facebook av någon anledning och det var det visst."


haha jag dör. hur liten är inte chansen att detta sker? jag skämms. eller inte av något dåligt. utan för det är pinsamt.

vad har vi då lärt oss av denna händelsen?
DU VET ALDRIG VEM DU ÄR VÄN MED PÅ FACEBOO! det är farligt.

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA ;D så klockrent.

2008-11-06 @ 20:24:14
URL: http://cheapmonkey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Like like :P Haha låter lite sara om det hela!!

2008-11-06 @ 23:37:21
URL: http://michelllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0