ta hand om dig själv eftermiddag

har jag haft lite idag. I eftermiddag har jag varit hos kristina (tror jag att hon hette..) på nailine och fixat mina naglar. så nu är de myyycket fräshare. slipper iaf skämmas nu och de är i en arbetsbar längd. så henne kan jag rekommendera, riktigt trevlig också. gud vad vi älskar sådant folk.

måste dock berätta om dödskallemannen som vi fick idag. han hade tattueringa rpå armarna/händerna som var som ett skelett, hade dödskalleringar, piercings, och såg allmänt läskig ut. men. jag måste erkänna det, han var farligt snygg. när han kom in såg han riktigt läskig ut men när han kom fram till en, såg en in i ögonen och log, ja då smälte jag. haha =)

nu är jag sjukt trött, ska göra en kopp te tänkte jag och lägga mig i soffan med täcket.. myyys =)

Kommentarer
Postat av: Isabell

bad boys, bad boys

what you're gonna do..

what you're gonna do when the come for you ;)

2008-11-10 @ 23:03:14
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0