valvaka eller inte?

ärligt talat, jag är inte intresserad av det så jag kan jag inte bry mig mindre. men det vore väl spännande om det blev obama, men han andra snubbens ekonomiska tänkande tycker jag är bättre. kan man inte mixa ihop de lite? =) men inget är perfekt.

träffade världens snygging idag på jobbet. han var så snygg så jag vågade inte titta på honom. DET var ögongodis. aaah. jag är kär. eller så har jag bara inte träffat någon på väldigt länge. menmen, mer ögongodis åt folket dvs kvinnorna ;)

så nu när jag sitter här i sängen för att komma på lite åt er står det still. har alla snygga härliga män tagit slut? men leonardo, han är fin han. iaf i filmerna. =)
   så söt & så liten..

hoppas på att mina paket från bluebox&cdon dyker upp snart! greys anatomy maraton på fredag. gissa vem som kommer böla sig igenom kvällen?

nu väntar uggly betty och sedan john blund ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0