världens härligaste män part 2

hoppat in på jobb idag, hela min lediga helg blev en hel jobbhelg. men vad gör det =) the girls only.
sen blev det köra snabbt hem för att hinna duscha innan bion. okej, jag ger mig. daniel craig är rätt bra på att spela bond. och desto skitigare desto sexigare. kanske lite gammal, men endå. filmen var också bra, såklart =) dock var den en halvtimme sen (????) hur en film nu kan vara det. får höra med elin ;)

  inte så dum den inte....       

sen efter filmen blev det hämtmat från la pizza och den avnjöts till gossip girl. kan det bli mer underbart? och jag måste erkänna att chuck är rätt het. på något konstigt sätt. när han har sin skjorta med den lite småfula västen på sig är han rätt fulsnygg men betoning på snygg.. och eftersom jag delat med mig av daniel kan jag dela med mig av ed

        

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahah sara.. Jag satt o tänkte det om chuck igår när jag ollade på gossip! :P Haha

2008-11-03 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0