världens härligaste män

smaka på meningen. det är nog förmodligen en av de sexigaste meningarna enligt mig. (inte för att alla män är så härliga) men jag älskar sammansättningen av orden. världens härligaste män. sen att hon lyckas hitta några av dem och gör en bra show är ju ett +.

nu har man avverkat ett par timmar på jobb och det har gått finemang tycker jag.. ett besök av simon också, alltid uppskattat =) dock kurrar magen och jag råkade se att vi hade köttbullar från pär i viken...

imorgon är det en ledig dag, som jag tänkt spendera antingen på väla med I eller på sjukan med D. jag är för snäll. haha =) på kvällen är det bondfilmen som ska kollad med min familj. nya traditionen förrutom att vi inte kunde gå på premiären i år som sist...


men nä.. pär i viken it is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0