ett av mina bästa pass

hade jag idag. började med lite lagom uppvärmning, tung överkroppsstyrka och tro det eller ej, löpning på bandet. ville aldrig sluta, kändes så sjukt härligt. men sluta var jag tvungen till, tiden på bilen började gå ut.. nog aldrig kännt mig så nöjd. känner att jag börjar komma någonvart nu. are, jag är på väg!

hem, duscha, fixa och sova lite. till max där man mötts upp av emma mfl. skönt att veta att kvällen kommer bli bra innan man ens börjat. allt gick bra (som vanligt) och vi var därifrån i tid, igen. la upp lite bilder från dianas, emmas och mitt äventyr i fantasilandet (aka leklandet) på facebook. vad ska trion göra utan diddi på max nu då? hmm.. men vi firade (eller tröståt) på donken.


nu ska jag gå och se på desperate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0