fredag

veckorna bara susar förbi, jag får ångest bara av att skriva här.. småtittat lite på oprah som har gäster som är 60+ och har en massa sex & lever livet. 60 kanske är det nya? hmm..

upp tidigt idag, körde min bror till skolan. efter det ett besök på nautilus, fick bli helkropp idag med löpbandet efter. när man väl står där (eller ja, springer) kopplar jag bort det andra, lyssnar på musiken och försöker att inte känna hur trött jag är. men efter 25 min var jag tvungen att gå pga parkeringstiden.. och då smällde det till. fy vad illa mående jag blev. kanske tog i lite för hårt för att inte tränat regelbundet på ett tag.. får tänka på det nästa gång. men det är en härlig känsla, att se svetten rinna och man känner sig sjukt duktig.

ikväll blir det jobb, precis som alla andra fredagar i oktober månad. jippie.. och nästan alla lördagar. så utelivet får vänta tills november och min 20års dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0