Grattis lillebror =)

i efterskott får det bli idag då han fyllde år igår. dagen började som vanligt med tårta och sådant. blev några timmars jobb också innan jag begav mig till nautilus. blev träning av benen och fy. som jag körde slut på mig själv. sen orkade jag inte ta bussen hem så jag bestämde mig för att vänta på pappa. så hann med 5 km på bandet också. efter det mådde jag toppen =)

hem och duscha snabbt för vi skulle ut och äta. häromdagen pratade jag och michelle s om att bli matkritiker. hur blir man det egentligen? jag hade nog blivit en bra en!
vi åt på mento, som öppnat på teaterkatten så nu hetter det teaterrestaurangen by mento tror jag. eller nått.
riktigt fin inredning, mysig & modern. & riktigt god mat förrutom att jag saknade pasta? men fick bli hälleflundra igår och det var riktigt gott. personalen var hur trevlig som helst och efter fick man godis. haha vaddå en restaurang i min smak?


idag står ridning på tapeten, dock vet jag inte hur det kommer gå. har sjukt ont i mina ben/rumpa. hur fan stretchar man ut rumpan ORDENTLIGT? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

idag var jag duktig o simmade i 45 minuter för att sedan pka hem o äta en god sallad o sen äta glassbåt.. man kan ju inte vara utan godheter.. "Matkritker" ja du det är vi nog bra på vi! :) Hehe Puss Misse

2008-10-09 @ 21:20:54
Postat av: emlan

Haha, du är för söt du. När ska vi ha tjejdag och kolla movvie och äta godis? :)

2008-10-10 @ 01:13:09
URL: http://cheapmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0