guuud så bakis

jag är. fast att jag inte drack så mycket. men ibland blir det så. om ni undrar ifall isabell bergsten hittade en man igår så är det hemlig stämplat. vad som skedde igår skedde igår. fatima och julant(k)a kan intyga det. hade en riktigt rolig kväll iaf och blev sjukt glad när en solstrole dök upp på tivoli, dvs simon!
fick en sovkamrat & det är ju alltid trevligt.

bilder dyker kanske upp, eller kanske inte. vem vet =)

idag har jag varit i malmö. hjälpt min morbror att flytta. vad jag inte tänkte på innan jag sa ja till det var att han bor på 4 våningen, utan hiss. yes baksmälla + trappor = dålig kombination. nya stället var lovely och ja. jag är avis. fick en pizza som lön och det dög mycket bra till lilla mig.

promenerade senare bort till rebecka, som flyttat dit. lyckades gå vilse... skämmigt. skulle gå 200 m. men jag hittade tillslut med lite hjälp. och där avslutade jag min söndageftermiddag! mys.


nu ska jag ta en ipren, äta lite och se en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0