hejhej =)

idag hade jag en sköön sovmorgon för att sedan dra mig upp.. riktigt segt var det. men tillslut kom jag upp och packade min lilla träninsgväska. bestämde mig för att köra ett överkroppspass, och sedan ta simning som avslutning. det som "alla" tycker är så bra med nautilus är ju att man kan utnyttja det, men på 5 år har jag kanske simmat högst tre ggr. men idag var jag nördig och hade med mig simglasögon, för att se hur det kändes. gud vad jag saknat att simma. men vad usel min kropp har blivit. blev anfådd efter bara några längder. och då hade jag inte ens simmat så som vi hade som uppvärmning innan. men man kanske inte ska jämföra sig nu med förr då det var träning 4 ggr i veckan.

och efter det blev det en tur till optikern för att hämta mina nya glasögon. som jag faktiskt trivs hyffsat i! och det hoppas jag att jag kommer göra framöver också med tanke på det priset! puuhhh.

nu blir det slappe hela kvällen =) sköönt =)


Kommentarer
Postat av: Isabell

jag hoppas du inte får för mkt träningsverk så du inte kan dansa med mig imorgon ;)

2008-10-13 @ 18:52:48
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) Oj jag har också tränat ida.. Vattengympa o simmning.. JAg simmade i 30 min o gympa i 45 :P Wiie

2008-10-13 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0