jävla skit

på något mystiskt sätt har min ena necessär försvunnit. med mina DYRA favvoborste från body shop + smink. faaan vad jag retar mig. och jag VET att jag hade det hos bell söndag morgon och har inte använt det sen dess så det är inget som jag tappat på fyllan. helvetes jävla skit. jag hatar när sådant här händer. när det är puts väck.

för nöja mig med att jag varit med mina jobbekompisar och ätit på asia kock. och att jag och eve och klara fortsatte. x antal cider + shot är alltid trevligt. =)


imorgon är det afro som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, ja hur var det senare? Hade ni trevligt?

Vi får boka in lite julmat hemma hos mig i december :) Viiee! Pusspuss Michelle

2008-10-21 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0