make me love you

tisdags morgon. solen skiner och jag sitte här. vill ut egentligen, gå och strosa lite på stan i solen.. men lat som man är sitter man bekvämt här. men igår var jag duktig och tränade lite överkropp. har köpt handskar,

   eftersom jag inte har lust att få förhårdnader. funkar riktigt bra och man ser ju så sportig ut ;)
lyckades även ta med mig parsa. goddie. hihi.

tänkte kanske ta tag i min dag nu, plocka undan och fixa lite. sen blir det faktiskt en minisväng på stan, måste köpte present till min bror som fyller år imorgon & sen hade jag behövt några nya sportbhar.. speciellt till ridningen..
sen blir det lite jobb från 16,30-20,30

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, sportbh.. :) Men du det var toppen på jobb igår iallafall :P :) Pusspuss MIsse

2008-10-08 @ 10:42:00
Postat av: M

Sara :) Nu har jag också fixat gymkort :P Hehe :)

2008-10-08 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0